Nowe funkcjonalności
ID #0906
Dodano w oknie zadania nowy parametr "Czas trwania", który jest wyliczany na podstawie różnicy pomiędzy wartością pola "Termin rozpoczęcia" a "Termin realizacji".ID #0902
W konfiguracji konta użytkownika wewnętrznego (pracownika) pojawiła się możliwość definiowania dziennego czasu pracy, który użytkownik (pracownik) powinien przepracować.
ID #0842
Udostępniono zupełnie nowy moduł o nazwie "Zasoby Gantt", który umożliwia zarządzanie zadaniami per użytkownik. Przy użyciu tego modułu można globalnie kontrolować obciążenie pracą użytkowników systemu. Ponadto w graficzny sposób można edytować terminy rozpoczęcia oraz zakończenia realizacji poszczególnych zadań, wiązać zadania między sobą oraz kontrolować wolne zasoby per pracownik.ID #0793
W konfiguracji uprawnień dla roli projektowej dodano możliwość decydowania o widoczności podzadań (parametr: moje lub wszystkie).ID #0875
Dodano funkcjonalność, która pozwala na przejście do okna edycji szansy sprzedażowej z poziomu edycji okna powiązanego zamówienia.ID #0812
Będąc na liście szans sprzedażowych za pomocą zębatki można rozwinąć menu, w którym znalazła się nowa pozycja "Dodaj zamówienie". Fundacja ta pozwala w szybki i przyjazny sposób dodać nowe zamówienie w oparciu o dane zawarte w szansie sprzedażowej.ID #0826
Funkcjonalność ta umożliwia powiązanie zamówień z parametrem PRODUKT. Można teraz filtrować listę zamówień po parametrze DEAL PRODUCT.ID #0810
Dodano możliwość łączenia wielu raportów w jeden za pośrednictwem funkcji "Łącz raport" wywoływanej na etapie generowania raportu.ID #0781
Dodano możliwość kopiowania zadań z poziomu globalnej oraz projektowej listy zadań.ID #0768
Dodano możliwość zastosowania poprzez jedno kliknięcie filtra wyświetlającego wszystkie szanse sprzedażowe, które w zakładce "Aktywności" posiadają nieodczytane wpisy.ID #0791
Dodano możliwość wywoływania okna z informacją o zarejestrowanym przez pracownika czasie na poszczególne zadania z podziałem na projekty i procentowym udziałem.ID #0784
Dodano możliwość sortowania listy użytkowników wewnętrznych oraz zewnętrznych po czterech następujących parametrach: - Data utworzenia malejąco (ang. Created descending) - Data utworzenia rosnąco (ang. Created ascending) - Nazwisko Z-A (ang. Lastname Z-A) - Nazwisko A-Z (ang. Lastame A-Z)ID #0802
Dodano możliwość utworzenia konta użytkownika zewnętrznego systemu Flowgres na podstawie danych zapisanych w bazie kontaktów modułu CRM.ID #0819
W edycji konta użytkownika (zakładka "Projekty") pojawiła się możliwość wprowadzania stawek za roboczogodzinę pracownika w zależności od projektu. Wprowadzane wartości są mnożone przez liczbę przepracowanych przez użytkownika godzin na wskazanym projekcie i na tej podstawie w module "Zamówienia" zostaje zaprezentowany całkowity koszy pracownika/-ów z tytułu realizacji zadań w zamówieniu/projekcie.ID #0836
W oknie edycji szansy sprzedażowej dodano zakładkę, z poziomu której można bezpośrednio przejść do zamówienia powiązanego z tą szansą.ID #0860
Wyświetlając listę rewizji zadania w widoku edycji dodano kolumnę prezentującą datę zakończenia realizacji zadania.ID #0861
Nowa funkcja umożliwiająca korzystanie z biblioteki "ATTRIBUTES" z parametrami "NAME" i "DESCRIPTION" w ramach edycji firm i kontaktów, wprowadzając jednocześnie nową zakładkę "ATTRIBUTES".ID #0832
Dzięki tej zakładce użytkownicy mogą szybko uzyskać dostęp do informacji o zamówieniach, ich historii i aktualnym statusie bez konieczności przemieszczania się po różnych obszarach systemu.ID #0754
Aktualizacja sekcji "STATUS WORKFLOW" obejmuje dodanie nagłówka "TASK STATUS", co pozwala na precyzyjne konfigurowanie statusów zadań w systemie. Jednocześnie wprowadzono nową sekcję "PROJECT STATUS", która zawiera różne elementy dotyczące statusów projektów, takie jak DEFAULT PROJECT STATUS, CLOSED PROJECT STATUS, READ-ONLY PROJECT STATUS oraz nowo dodany PROJECT IN PROGRESS STATUS.
ID #0234
Nowy widok umożliwia obsługę zarówno zamówienia głównego, jak i zamówień dodatkowych w jednym oknie za pomocą zakładek. Dodano również graficzną prezentację statusu faktur oraz nową, bardziej czytelną formę prezentacji danych ogólnych. Zaimplementowano również widok prezentujący łączną wartość zamówienia w relacji do wydatków wraz z wyliczeniem marginesu bezpieczeństwa.ID #0818
Nowo stworzona zakładka "EXPENSES" w sekcji "ORDERS" ma na celu prezentację aspektów finansowych oraz podsumowanie projektu. Zapewnia użytkownikom jedno miejsce do analizy wszystkich związanych z projektem kosztów i dostarcza istotnych informacji finansowych.Ulepszenia
ID #0870
Oprogramowanie umożliwia wywoływanie użytkowników, do których kierowany jest komentarz po adresie e-mail, tak aby wskazana osoba dostała powiadanie e-mail z systemu z treścią komentarza.ID #0800
Zoptymalizowano prędkość ładowania danych w zakładkach (profil, projekty, czas pracy) w oknie edycji konta użytkownika.ID #0884
Dodano wyświetlanie nazwy klienta, zdefiniowanego w konfiguracji projektu na wygenerowanym raporcie przepracowanego czasu.ID #0871
Dodano dwa zupełnie nowe parametry "Broker" oraz "Klient końcowy" na zamówieniu, które pozwalają na dowiązywanie klientów. Informacja ta jest dodatkowo prezentowania na liście szans sprzedażowych w oknie informacji o danym kliencie.ID #0882
W oknie podzadania dodano pole wyświetające sumaryczny czas pracy zarejestrowany na to podzadanie.ID #0799
W oknie edycji osoby kontaktowej dodano klawisz "Wstecz" co pozwala na możliwość powrotu do okna edycji firmy w module CRM.ID #0786
Dotychczas adres e-mail podany przy rejestracji nowego użytkownika był jednocześnie loginem oraz adresem, na który były dostarczane powiadomienia e-mail. Od teraz są to odrębne i niezależne pola.ID #0789
Dodano możliwość wygenerowania publicznego komentarza na podstawie wewnętrznego komentarza.ID #0792
Dodano notyfikację przy zakładce podzadań informującą o ilości podzadań założonych w ramach głównego zadania.ID #0744
Lista zadań w budżecie projektowym została wzbogacona o znaczniki, tak aby w efektywny sposób zidentyfikować na liściec trzy podstawowe typy zadań: zadanie główne (-), podzadanie (SUB), zgłoszenie (TCK). Dodatkowo dla "SUB" dodano dymek, pojawiający się po najechaniu kursorem na etykietę prezentujący informację o numerze i tytule podzadania.ID #0844
Na liście "Firmy" dodać kolumnę "Zamówienia" w której będą prezentowane następujące dane: - Wyrażana ilościowo liczba zamówień przypisanych do firmy; - Wyrażana procentowo sprawność sprzedaży (udział ilość zamówień w szansach sprzedażowych).ID #0845
Dodano możliwość załączenia plików oraz linków w szansie sprzedażowej / zamówieniu / firmach / kontaktach.ID #0843
W filtrach dotyczących flag pojawił się nowy parametr "Bez flagi", którego wybranie wyświetla wszystkie zadania, do których użytkownik systemu nie przypiął osobistej fagi.ID #0855
Od teraz możliwe jest uzyskanie informacji o tym czy dana szansa sprzedażowa została powiązana z zamówieniem bezpośrednio z listy szans sprzedażowych.ID #0841
Dodano możliwość generowania jednym kliknięciem bezpośredniego linku do firmy/kontaktu w module CRM.ID #0833
Wprowadzono zmianę nazwy filtra (STATUS PROJEKTU -> STATUS) na liście zamówień w celu dostosowania do standardu statusów dostępnych w zamówieniach.ID #0821
Dodano możliwość filtrowania po nazwach firm w zakładce "Kontakty" w module CRM.ID #0815
W przypadku kiedy w module "Zamówienia" z zamówieniem powiązany jest wyłącznie jeden projekt to w sekcji "Główne zamówienie" w kolumnie "Budżet" nie wyświetlamy nazwy projektu a jedynie numer budżetu.ID #0785
Dodano możliwość definiowania domyślnej wartości rewizji z poziomu globalnych ustawień systemu.ID #0805
W konfiguracji konta użytkownika systemu Flowgres dodano nowe pole, którego wartość określa domyślą konfigurację projektowych powiadomień e-mail o nowych komentarzach.ID #0797
Dodano możliwość anulowania opublikowanego komentarza z poziomu okna edycji zadania, funkcja była dotychczas dostępna jedynie z poziomu listy komentarzy w projekcie.ID #0788
W przypadku dodawania nowego komentarza, w odpowiedzi na swój poprzedni komentarz wartość pola "Użytkownik do działania" zostaje wyczyszczona, tak aby system z automatu nie wywoływał autora komentarza jako osoby odpowiedzialnej za podjęcie reakcji.ID #0794
W sekcji "Faktury" dostępnej z poziomu "Zamówienia" dodano nową kolumnę "Wartości faktur" wraz z informacją o walucie, w której została sprzedana usługa/towar.Poprawki
ID #0867
Na widoku listy ORDERS wprowadzono następujące zmiany: 1. Można wyświetlić od razu 25 pozycji, usunąć "10" 2. Dodano ilość elementów wyświetlanych w dolnym lewym roguID #0873
Rozwiązanie problemu, który uniemożliwiał upublicznienie wewnętrznego komentarza.ID #0880
Rozwiązanie problemu związanego z brakiem możliwości kopiowania projektów.ID #0892
Rozwiązanie problemu z sortowanie item'ów w zakresie 1-999.ID #0783
Dodano możliwość sortowania po wszystkich dostępnych parametrach na liście firm oraz na liście kontaktów w module CRM.ID #0828
Rozwiązanie problemu z otwieraniem podzadań z poziomu edycji budżetu projektowego.ID #0824
Rozwiązanie problemu związanego z niemożliwością wygenerowania listy zadań do plików PDF, CSV, XLS.ID #0770