Nowe funkcjonalności
ID #1209
Dodano możliwość przejścia do strony głównej projektu poprzez kliknięcie w nazwę projektu w zakładce "Working Times".
ID #1157
Dodano możliwość globalnego ustawienia formatu wyświetlania nazw użytkowników w całej aplikacji, dostępne w Global Settings dla użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.
ID #1231
Wprowadzono możliwość dodawania plików do poszczególnych wydatków w CRM, co pozwala lepsze zarządzanie.
ID #1233
Dodano nową kolumnę "PLANNED DATE" w sekcji faktur ("Invoices") na liście zamówień w module CRM.
ID #1230
Wprowadzono funkcję rejestrowania zmiany DEAL Ownera w zakładce "Activity" dla każdego dealu w CRM.
ID #1158
Dodano nową kolumnę "STATUS" w zakładce "PROJECTS" w edycji użytkownika, która pokazuje aktualny status każdego przypisanego projektu oraz umożliwia filtrowanie projektów według tych statusów.
ID #1155
Wprowadzono nowy filtr pozwalający na filtrowanie raportów "Employee working time", "Daily Working Time Report" oraz "User weekly working time" według workflow zdefiniowanego w edycji użytkownika.
ID #1156
Wprowadzono możliwość globalnej zmiany sposobu wyświetlania czasu w raportach poprzez ustawienia dostępne w Global Settings dla użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.
ID #1159
W zakładce "working times" oraz zakładkach "times" i "user monthly" dodano filtr "WORK FORM", umieszczony między filtrami "DEPT" a "WORKPLACE". Filtr umożliwia przeglądanie danych według formy pracy użytkownika.
ID #1163
W aplikacji wprowadzono globalny moduł "WIKI", dostępny z poziomu nagłówka strony. Moduł ten oferuje scentralizowane źródło wiedzy, dostępne dla wszystkich użytkowników, niezależnie od projektu
ID #1218
Wprowadzono funkcję, która automatycznie pobiera "Billing Hours" z budżetu powiązanego z danym zamówieniem i wyświetla je w zakładce "MAIN ORDER" w szczegółach budżetu, pod tabelą "VALUE".
ID #1154
Wprowadzenie nowych uprawnień w aplikacji umożliwia kontrolę nad tym, kto może usuwać zadania i ITEM’y. Dzięki tym zmianom, zarządzanie treściami staje się bardziej zorganizowane i bezpieczne, co poprawia ogólne doświadczenie użytkowników oraz zwiększa efektywność współpracy w zespole.
ID #1172
Dodano nowe opcje umożliwiające zmianę tytułu zadania oraz przypisanie innej osoby odpowiedzialnej ("User to Act") bezpośrednio z poziomu edycji taska.
ID #1240
Dodano możliwość filtrowania po statusie budżetu, zmiany statusu budżetu na liście podglądu raportu oraz zapamiętywania wybranego filtru statusu przy odświeżaniu strony
ID #1148
Zaimplementowaliśmy nowe opcje filtrowania: “USER TO ACT” znajdujący się pomiędzy filtrem “FLAG” oraz “CREATE USER” oraz filtr "CLOSED ITEMS" jak i filtr “EMPTY ITEMS”, które pozwalają użytkownikom na dokładniejsze zarządzanie i przeglądanie zadań. Znajdują się między filtrami “OPEN ITEMS”, a “UNREAD ITEMS”, które pozwalają użytkownikom na dokładniejsze zarządzanie i przeglądanie zadań.
ID #1165
Wprowadzono automatyczne wysyłanie powiadomień mailowych dla wpisów na Information Board.
ID #1193
Od teraz "Data access group list" pozwala wybranym użytkownikom na edytowanie i/lub ukrywanie określonych statusów zadań w projekcie, dzięki skonfigurowanej grupie dostępu do danych.
ID #1176
Nowa funkcja pozwala na szybkie zarządzanie dostępem do zadań dla członków zespołu projektowego poprzez zamykanie lub odblokowywanie dostępu w zakładce "MEMBERS" w edycji zadania.
ID #1232
Dodano możliwość szybkiego wyłączenia całego projektu z raportu podczas jego tworzenia, co umożliwia łatwe dodawanie lub usuwanie danych projektów z finalnego raportu.
Ulepszenia
ID #1174
Ulepszono wyszukiwanie użytkownika, dodając wyświetlanie awatara oraz nazwę firmy, do której użytkownik jest przypisany.
ID #1225
Dodano status sprawdzenia do pozycji raportów oraz loader przy odświeżaniu danych, z automatyczną aktualizacją łącznego czasu przy zmianie flagi "included".
ID #1160
Wprowadzono alfabetyczne sortowanie projektów i budżetów, możliwość edytowania tytułu, wyświetlanie sumy godzin raportu oraz zamianę kolumny DEL na kolorowe etykiety statusu budżetu w wierszu podsumowania grupowania.
ID #1168
Wprowadzono funkcjonalność, która umożliwia otwieranie plików bezpośrednio w nowym oknie przeglądarki zamiast ich zbędnego pobierania.
ID #1171
Dodano nowe pole tekstowe na numer NIP w szczegółach firmy w zakładce CRM, które automatycznie sprawdza i wyświetla dane spółki z europejskiej bazy.
ID #1195
Dodano kolumnę "Group" na liście zadań (Task List) dla alternatywnego widoku (“HELPDESK VIEW”).
Poprawki
ID #1215
Dodano uprawnienia "ACTIVITY NOTES IN DEAL" z opcjami ALL/OWN w module DEALS, umożliwiające definiowanie dostępu do wpisów Activity dla każdego rodzaju Activity.
ID #1241
Naprawiono błąd nie poprawnego wyliczania wartości VALUE w oknie "Scope Of Order" w module ORDER.
ID #1284
Dodano możliwość użycia filtra "WITH NO INCLUDED BUDGETS" przy konfiguracji filtrów budżetowych, umożliwiając jednoczesne stosowanie dwóch filtrów i wyświetlanie danych grup.
ID #1179
Naprawiono problem z brakiem przycisku zapisu zmian po dodaniu awatara w profilu użytkownika, umożliwiając jego natychmiastowe zapisanie bez konieczności otwierania formularza zmiany hasła.
ID #1216
Poprawiono działanie postów Activity, tak aby użytkownik zyskał możliwość dowolnego kopiowania zawartości.
ID #1216
Dodano nową opcję "WITH NO INCL. BUDGET" w konfiguracji filtrów dla Budżetów