FLOWGRES 2.8.3

Nowe funkcjonalności
0
Ulepszeń
0
Poprawek
0

Nowe funkcjonalności

Dodano link do projektu w arkuszu czasu użytkownika

ID #1209

Dodano możliwość przejścia do strony głównej projektu poprzez kliknięcie w nazwę projektu w zakładce "Working Times".

Dodano nowe formaty wyświetlania nazwy użytkownika

ID #1157

Dodano możliwość globalnego ustawienia formatu wyświetlania nazw użytkowników w całej aplikacji, dostępne w Global Settings dla użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.

Dodano opcję dodawania pliku do konkretnych wydatków

ID #1231

Wprowadzono możliwość dodawania plików do poszczególnych wydatków w CRM, co pozwala lepsze zarządzanie.

Dodano datę "PLANNED DATE" na liście faktur w CRM

ID #1233

Dodano nową kolumnę "PLANNED DATE" w sekcji faktur ("Invoices") na liście zamówień w module CRM.

Dodano odnotowanie zmiany DEAL Owner w Activity deal’u

ID #1230

Wprowadzono funkcję rejestrowania zmiany DEAL Ownera w zakładce "Activity" dla każdego dealu w CRM.

Dodano nową kolumnę w profilu użytkownika.

ID #1158

Dodano nową kolumnę "STATUS" w zakładce "PROJECTS" w edycji użytkownika, która pokazuje aktualny status każdego przypisanego projektu oraz umożliwia filtrowanie projektów według tych statusów.

Dodano nową opcję filtrowania raportów

ID #1155

Wprowadzono nowy filtr pozwalający na filtrowanie raportów "Employee working time", "Daily Working Time Report" oraz "User weekly working time" według workflow zdefiniowanego w edycji użytkownika.

Nowe formy wyświetlania czasu w aplikacji

ID #1156

Wprowadzono możliwość globalnej zmiany sposobu wyświetlania czasu w raportach poprzez ustawienia dostępne w Global Settings dla użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.

Dodano nowy filtr śledzenia czasu pracy

ID #1159

W zakładce "working times" oraz zakładkach "times" i "user monthly" dodano filtr "WORK FORM", umieszczony między filtrami "DEPT" a "WORKPLACE". Filtr umożliwia przeglądanie danych według formy pracy użytkownika.

Dodano nową sekcję ‘Wiki’

ID #1163

W aplikacji wprowadzono globalny moduł "WIKI", dostępny z poziomu nagłówka strony. Moduł ten oferuje scentralizowane źródło wiedzy, dostępne dla wszystkich użytkowników, niezależnie od projektu

Dodano automatyczne pobieranie "BILLING HOURS" do Scope of order w ORDER

ID #1218

Wprowadzono funkcję, która automatycznie pobiera "Billing Hours" z budżetu powiązanego z danym zamówieniem i wyświetla je w zakładce "MAIN ORDER" w szczegółach budżetu, pod tabelą "VALUE".

Dodano uprawnienia usuwania zadań i itemów

ID #1154

Wprowadzenie nowych uprawnień w aplikacji umożliwia kontrolę nad tym, kto może usuwać zadania i ITEM’y. Dzięki tym zmianom, zarządzanie treściami staje się bardziej zorganizowane i bezpieczne, co poprawia ogólne doświadczenie użytkowników oraz zwiększa efektywność współpracy w zespole.

Usprawnione zarządzanie Itemami

ID #1172

Dodano nowe opcje umożliwiające zmianę tytułu zadania oraz przypisanie innej osoby odpowiedzialnej ("User to Act") bezpośrednio z poziomu edycji taska.

Usprawniono obsługę statusu budżetu

ID #1240

Dodano możliwość filtrowania po statusie budżetu, zmiany statusu budżetu na liście podglądu raportu oraz zapamiętywania wybranego filtru statusu przy odświeżaniu strony

Dodano nowe opcje filtrowania: USER TO ACT i status ITEM’a

ID #1148

Zaimplementowaliśmy nowe opcje filtrowania: “USER TO ACT” znajdujący się pomiędzy filtrem “FLAG” oraz “CREATE USER” oraz filtr "CLOSED ITEMS" jak i filtr “EMPTY ITEMS”, które pozwalają użytkownikom na dokładniejsze zarządzanie i przeglądanie zadań. Znajdują się między filtrami “OPEN ITEMS”, a “UNREAD ITEMS”, które pozwalają użytkownikom na dokładniejsze zarządzanie i przeglądanie zadań.

Dodano automatyczne powiadomienia mailowe dla aktywnych wpisów na Information Board

ID #1165

Wprowadzono automatyczne wysyłanie powiadomień mailowych dla wpisów na Information Board.

Rozbudowano "Data access group list" o statusy zadań

ID #1193

Od teraz "Data access group list" pozwala wybranym użytkownikom na edytowanie i/lub ukrywanie określonych statusów zadań w projekcie, dzięki skonfigurowanej grupie dostępu do danych.

Dodano możliwość dodawania użytkownika Internalowego i Externalowego do zadania

ID #1176

Nowa funkcja pozwala na szybkie zarządzanie dostępem do zadań dla członków zespołu projektowego poprzez zamykanie lub odblokowywanie dostępu w zakładce "MEMBERS" w edycji zadania.

Dodano filtrowanie zawartości raportu po projekcie

ID #1232

Dodano możliwość szybkiego wyłączenia całego projektu z raportu podczas jego tworzenia, co umożliwia łatwe dodawanie lub usuwanie danych projektów z finalnego raportu.

Ulepszenia

Rozszerzone Wyszukiwanie Użytkowników

ID #1174

Ulepszono wyszukiwanie użytkownika, dodając wyświetlanie awatara oraz nazwę firmy, do której użytkownik jest przypisany.


Usprawniono model raportu czasu pracy

ID #1225

Dodano status sprawdzenia do pozycji raportów oraz loader przy odświeżaniu danych, z automatyczną aktualizacją łącznego czasu przy zmianie flagi "included".


Usprawniono filtrowanie wyników raportu

ID #1160

Wprowadzono alfabetyczne sortowanie projektów i budżetów, możliwość edytowania tytułu, wyświetlanie sumy godzin raportu oraz zamianę kolumny DEL na kolorowe etykiety statusu budżetu w wierszu podsumowania grupowania.


Otwieranie plików w przeglądarce

ID #1168

Wprowadzono funkcjonalność, która umożliwia otwieranie plików bezpośrednio w nowym oknie przeglądarki zamiast ich zbędnego pobierania.

Zobacz więcej


Nowe Pole na numer NIP w CRM’ie

ID #1171

Dodano nowe pole tekstowe na numer NIP w szczegółach firmy w zakładce CRM, które automatycznie sprawdza i wyświetla dane spółki z europejskiej bazy.


Dodano kolumnę GROUP na liście zadań podczas przebywania w widoku “HELPDESK VIEW”

ID #1195

Dodano kolumnę "Group" na liście zadań (Task List) dla alternatywnego widoku (“HELPDESK VIEW”).


Poprawki

Rozbudowano uprawnienia dotyczące aktywności w CRM’ie

ID #1215

Dodano uprawnienia "ACTIVITY NOTES IN DEAL" z opcjami ALL/OWN w module DEALS, umożliwiające definiowanie dostępu do wpisów Activity dla każdego rodzaju Activity.


Naprawiono niepoprawne wyliczanie VALUE w Order“Scope of order”

ID #1241

Naprawiono błąd nie poprawnego wyliczania wartości VALUE w oknie "Scope Of Order" w module ORDER.


Rozszerzono dostępność filtru „WITH NO INCL. BUDGET”.

ID #1284

Dodano możliwość użycia filtra "WITH NO INCLUDED BUDGETS" przy konfiguracji filtrów budżetowych, umożliwiając jednoczesne stosowanie dwóch filtrów i wyświetlanie danych grup.


Poprawa zapisywania awatara użytkownika w profilu

ID #1179

Naprawiono problem z brakiem przycisku zapisu zmian po dodaniu awatara w profilu użytkownika, umożliwiając jego natychmiastowe zapisanie bez konieczności otwierania formularza zmiany hasła.


Usprawnienie funkcjonalności ACTIVITY - kopiowanie zawartości

ID #1216

Poprawiono działanie postów Activity, tak aby użytkownik zyskał możliwość dowolnego kopiowania zawartości.


Dodano opcję "WITH NO INCL. BUDGET" W konfiguracji FILTRÓW przy Budżetach

ID #1216

Dodano nową opcję "WITH NO INCL. BUDGET" w konfiguracji filtrów dla Budżetów


Basic team

wypełnij formularz

    Small team

    wypełnij formularz

      Medium team

      wypełnij formularz

        Large team

        wypełnij formularz

          Darmowy okres próbny

          wypełnij formularz

            Plan Indywidualny

            wypełnij formularz