FLOWGRES 2.8.3

0
Nowe funkcjonalności
0
Ulepszeń
0
Poprawek

Nowe funkcjonalności

Dodano nowe opcje filtrowania: USER TO ACT i status

ID #1148

Zaimplementowaliśmy nowe opcje filtrowania: “USER TO ACT” znajdujący się pomiędzy filtrem “FLAG” oraz “CREATE USER” oraz filtr "CLOSED ITEMS" jak i filtr “EMPTY ITEMS”, które pozwalają użytkownikom na dokładniejsze zarządzanie i przeglądanie zadań. Znajdują się między filtrami “OPEN ITEMS”, a “UNREAD ITEMS”, które pozwalają użytkownikom na dokładniejsze zarządzanie i przeglądanie zadań

Dodano uprawnienia usuwania zadań i itemów

ID #1154

Wprowadzenie nowych uprawnień w aplikacji umożliwia kontrolę nad tym, kto może usuwać zadania i ITEM’y. Dzięki tym zmianom, zarządzanie treściami staje się bardziej zorganizowane i bezpieczne, co poprawia ogólne doświadczenie użytkowników oraz zwiększa efektywność współpracy w zespole.

Dodano nową opcję filtrowania raportów

ID #1155

Wprowadzono nowy filtr pozwalający na filtrowanie raportów "Employee working time", "Daily Working Time Report" oraz "User weekly working time" według work flow zdefiniowanego w edycji użytkownika.

Nowe formy wyświetlania czasu w aplikacj

ID #1156

Wprowadzono możliwość globalnej zmiany sposobu wyświetlania czasu w raportach poprzez ustawienia dostępne w Global Settings dla użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.

Dodano nowe formaty wyświetlania nazwy użytkownika

ID #1157

Dodano możliwość globalnego ustawienia formatu wyświetlania nazw użytkowników w całej aplikacji, dostępne w Global Settings dla użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.

Dodano nową kolumnę w profilu użytkownika

ID #1158

Dodano nową kolumnę "STATUS" w zakładce "PROJECTS" w edycji użytkownika, która pokazuje aktualny status każdego przypisanego projektu oraz umożliwia filtrowanie projektów według tych statusów..

Dodano nowy filtr śledzenia czasu pracy

ID #1159

W zakładce "working times" oraz zakładkach "times" i "user monthly" dodano filtr "WORK FORM", umieszczony między filtrami "DEPT" a "WORKPLACE". Filtr umożliwia przeglądanie danych według formy pracy użytkownika.

Dodano nową sekcję ‘Wiki’

ID #1163

W aplikacji wprowadzono globalny moduł "WIKI", dostępny z poziomu nagłówka strony. Moduł ten oferuje scentralizowane źródło wiedzy, dostępne dla wszystkich użytkowników, niezależnie od projektu..

Usprawnione zarządzanie Itemami

ID #1172

W aplikacji wprowadzono globalny moduł "WIKI", dostępny z poziomu nagłówka strony. Moduł ten oferuje scentralizowane źródło wiedzy, dostępne dla wszystkich użytkowników, niezależnie od projektu..

Uzupełniono link do projektu w arkuszu czasu użytkownika

ID #1209

Dodano możliwość przejścia do strony głównej projektu poprzez kliknięcie w nazwę projektu w zakładce "Working Times".

Dodano automatyczne pobieranie "BILLING HOURS" do Scope of order w ORDER

ID #1218

Wprowadzono funkcję, która automatycznie pobiera "Billing Hours" z budżetu powiązanego z danym zamówieniem i wyświetla je w zakładce "MAIN ORDER" w szczegółach budżecie tuż, pod tabelą "VALUE".

Dodano odnotowanie zmiany DEAL Owner w Activity deal’u

ID #1230

Wprowadzono funkcję rejestrowania zmiany DEAL Ownera w zakładce "Activity" dla każdego dealu w CRM.

Dodano opcję dodawania pliku do konkretnych wydatków

ID #1231

Wprowadzono możliwość dodawania plików do poszczególnych wydatków w CRM, co umożliwia lepsze zarządzanie.

Dodano datę "PLANNED DATE" na liście faktur w CRM

ID #1233

Dodano nową kolumnę "PLANNED DATE" w sekcji faktur ("Invoices") na liście zamówień w module CRM.

Usprawniono obsługę statusu budżetu

ID #1240

Dodano możliwość filtrowania po statusie budżetu, zmiany statusu budżetu na liście podglądu raportu oraz zapamiętywania wybranego filtru statusu przy odświeżaniu strony.

Ulepszenia

Usprawniono filtrowanie wyników raportu

ID #1160

Wprowadzono alfabetyczne sortowanie projektów i budżetów, możliwość edytowania tytułu, wyświetlanie sumy godzin raportu oraz zamianę kolumny DEL na kolorowe etykiety statusu budżetu w wierszu podsumowania grupowania.


Otwieranie plików w przeglądarce

ID #1168

Wprowadzono funkcjonalność, która umożliwia otwieranie plików bezpośrednio w nowym oknie przeglądarki zamiast ich zbędnego pobierania.


Nowe Pole na numer NIP w CRM’ie

ID #1171

Dodano nowe pole tekstowe na numer NIP w szczegółach firmy w zakładce CRM, które automatycznie sprawdza i wyświetla dane spółki z europejskiej bazy.


Rozszerzone Wyszukiwanie Użytkowników

ID #1174

Ulepszono wyszukiwanie użytkownika, dodając wyświetlanie awatara oraz nazwę firmy, do której użytkownik jest przypisany.


Dodano kolumnę GROUP na liście zadań podczas przebywania w widoku “HELPDESK VIEW”

ID #1195

Dodano kolumnę "Group" na liście zadań (Task List) dla alternatywnego widoku (“HELPDESK VIEW”).


Usprawniono model raportu czasu pracy

ID #1225

Dodano kolumnę "Group" na liście zadań (Task List) dla alternatywnego widoku (“HELPDESK VIEW”).


Poprawki

Poprawa zapisywania awatara użytkownika w profilu

ID #1179

Naprawiono problem z brakiem przycisku zapisu zmian po dodaniu awatara w profilu użytkownika, umożliwiając jego natychmiastowe zapisanie bez konieczności otwierania formularza zmiany hasła.


Rozszerzono dostępność filtru „WITH NO INCL. BUDGET”.

ID #1184

Dodano możliwość użycia filtra "WITH NO INCLUDED BUDGETS" przy konfiguracji filtrów budżetowych, umożliwiając jednoczesne stosowanie dwóch filtrów i wyświetlanie danych grup.


Rozbudowano uprawnienia dotyczące aktywności w CRM’ie

ID #1215

Dodano uprawnienia "ACTIVITY NOTES IN DEAL" z opcjami ALL/OWN w module DEALS, umożliwiające definiowanie dostępu do wpisów Activity dla każdego rodzaju Activity.


Naprawiono niepoprawne wyliczanie VALUE w Order“Scope of order”

ID #1241

Naprawiono błąd nie poprawnego wyliczania wartości VALUE w oknie "Scope Of Order" w module ORDER.


Basic team

wypełnij formularz

    Small team

    wypełnij formularz

      Medium team

      wypełnij formularz

        Large team

        wypełnij formularz

          Rozpocznij okres próbny

          wypełnij formularz