Pięć najlepszych narzędzi do zarządzania rewizjami
Efektywne zarządzanie rewizjami zadań pozwala nam na zwiększenie efektywności i produktywności zespołu oraz nas samych. Samo wdrożenie określonych rozwiązań ułatwia wykonywanie naszych zadań i oszczędza nasz czas. Na rynku dostępnych jest wiele produktów do zarządzania rewizjami zadań. Mogą ułatwić nam pracę i lepiej ją zorganizować. Często jednak wybór takiego programu jest problemem. Na początku warto przeanalizować procesy zachodzące w Twojej firmie, a także zastanowić się, jak w razie potrzeby je usprawnić. Z poniższej listy dowiesz się o pięciu najlepszych programach do powtórek zadań, ich funkcjonalnościach i różnicach między nimi. Myślę, że dzięki temu artykułowi będziesz mógł wybrać narzędzie, które usprawni Twoją codzienną pracę.
1. Flowgres
System jest jednocześnie kompleksowy i intuicyjny. Jeśli chcesz, aby klient był zawsze poinformowany o postępach projektu, możesz pozwolić mu zalogować się do Flowgres i przeglądać wybrane obszary. Szybko nauczysz się w pełni z niego korzystać. Z jego pomocą możesz budować harmonogramy projektów, śledzić postęp prac i organizować współpracę. Dzięki Flowgres zarządzasz zasobami, komunikujesz się ze swoim zespołem i klientami, dodajesz załączniki i otrzymujesz powiadomienia w czasie rzeczywistym.
System jest jednocześnie kompleksowy i intuicyjny. Jeśli chcesz, aby klient był zawsze poinformowany o postępach projektu, możesz pozwolić mu zalogować się do Flowgres i przeglądać wybrane obszary. Szybko nauczysz się w pełni z niego korzystać. Z jego pomocą możesz budować harmonogramy projektów, śledzić postęp prac i organizować współpracę. Dzięki Flowgres zarządzasz zasobami, komunikujesz się ze swoim zespołem i klientami, dodajesz załączniki i otrzymujesz powiadomienia w czasie rzeczywistym.
Możliwości platformy obejmują:
- Intuicyjne zarządzanie projektami, niezależnie od przyjętej metodologii,
- Zarządzanie kompletną dokumentacją projektową, w tym rewizjami dokumentów,
- Planowanie zasobów i terminów,
- Przydzielanie i delegowanie odpowiedzialności za zadania,
- Bezpieczne środowisko pracy dzięki przydzielaniu uprawnień grupom użytkowników,
- Kontrolowanie statusu zadań i ich terminów,
- Sprawna komunikacja i wymiana informacji w projekcie,
- Zarządzanie komunikacją z klientami w zadaniach,
- Integracja z systemami zewnętrznymi.
Aby dowiedzieć się więcej o Flowgres umów się na dedykowaną i bezpłatną prezentację możliwości tego narzędzia.
2. Easy Redmine
Easy Redmine to ulepszona wersja Redmine zaprojektowana przez EasySoftware. Połączenie nowego widoku projektu z większością pożądanych wtyczek i funkcji sprawi, że zarządzanie wersjami zadań będzie przyjemniejsze, poprawi komunikację w zespole, wygodę użytkownika i zaoszczędzi Twój czas. Jest dodatkowo rozszerzalny o wtyczki do Assets, Agile, Finance, CRM, Help Desk, a ostatnio także DevOps.
Kluczowe funkcje:
- Łatwy w konfiguracji.
- Predefiniowane role i pulpity nawigacyjne.
- W pełni konfigurowalny.
- Pulpity nawigacyjne, zaawansowane ustawienia i szablony można dostosować.
- Szybki i bezpieczny.
- Globalne rozwiązania chmurowe i serwerowe zapewniają najlepszą wydajność.
- Możliwość integracji.
- Ulepszony import API, XML i XLSx oraz Zapier ułatwiają szeroką integrację z systemami zewnętrznymi.
3. Trello
Trello to znane i popularne na całym świecie narzędzie do zarządzania zadaniami. Pozwala w łatwy sposób zarządzać zadaniami, którymi aktualnie się zajmujesz. W Trello wszystkie zadania dzielisz, co bardzo sprzyja organizacji pracy i sprawnemu funkcjonowaniu. Jeśli szukasz konkretnych zadań, wiesz, gdzie się udać. Dzięki zaawansowanym listom kontrolnym Trello możesz dodać więcej kontekstu do zadań, przypisując członków zespołu i terminy do elementów listy kontrolnej oraz zwiększając widoczność i zapewniając odpowiedzialność zespołowi.
Użyj etykiet, aby określić, które zadania mają wysoki, średni lub niski priorytet, i dodaj warstwę wspólnego rozumienia zadań. Możesz filtrować zadania według określonej etykiety, aby zobaczyć tylko powiązane z nią karty.
W widoku kalendarza możesz wizualizować elementy listy kontrolnej i karty z terminami, dzięki czemu możesz zobaczyć, które zadania należy wykonać w nadchodzących dniach i tygodniach. Karty są uporządkowane według terminów i wyświetlają wszelkie dodane do nich etykiety, członków i listy kontrolne.
4. Asana
Asana to zaawansowana aplikacja do zarządzania wersjami zadań. Sprawdzi się zarówno w przypadku hobbystycznych projektów zespołowych, takich jak prowadzenie wideobloga, jak i podczas wykonywania obowiązków służbowych. Wyróżnia się niezwykle intuicyjnym interfejsem i przyjazną szatą graficzną. Asana ma wersję płatną i darmową, ale jest używana głównie jako rozwiązanie biznesowe.
Główne funkcje Asany:
- Przełączanie między wieloma obszarami roboczymi, w których możemy mieć różne projekty. Ułatwia to oddzielenie np. projektów działu marketingu od projektów IT.
- Projekty publiczne i prywatne.
- Tablica Kanban z funkcjonalnością podobną do Trello.
- Lista zadań dla każdego projektu.
- Listy kontrolne elementów w zadaniach.
- Zadania podrzędne.
- Widok kalendarza.
- Tworzenie osi czasu projektu.
5. Monday.com
Monday.com to wygodny i bardzo popularny program do zarządzania rewizjami zadań. Pomaga uporządkować zadania w zespole i zweryfikować, czy realizacja tych zadań przebiega prawidłowo. Cała komunikacja firmowa może być przechowywana w jednym miejscu, eliminując e-maile i oszczędzając czas. Dzięki systemowi monday.com wszystkie informacje o projekcie przechowujesz w jednym miejscu. Śledzenie postępów i wyświetlanie wyników na osi czasu jeszcze bardziej usprawnia pracę nad wszystkimi projektami.
Kluczowe funkcjonalności:
- Umiejętność tworzenia workflow,
- Ponad 200 gotowych szablonów opartych na pracy prawdziwych zespołów,
- Umiejętność delegowania zadań,
- Przegląd rozwidlenia grupowego i sprawdzanie delegowanych zadań
- Możliwość tworzenia harmonogramu,
- Organizowanie pracy w różnych zespołach i nad różnymi projektami.
Podsumowanie
W naszym artykule przedstawiliśmy subiektywną listę pięciu najlepszych programów do zarządzania wersjami zadań. Każde z nich ma swoje zalety, które możemy wykorzystać na własne potrzeby, ale to od Ciebie zależy ocena, które narzędzie najbardziej Ci odpowiada.
Dowiedz się więcej o systemie Flowgres and jak może pomóc Ci w usprawnieniu codziennej pracy. Kliknij i sprawdź wersję próbną platformy: https://flowgres.pl/free-trial/!