Flowgres wersja 2.9.0
ID # 1243
Zastosowanie
Dotychczas dostępne zarządzanie zasobami „Resource Gantt” jest nadal dostępne z poziomu menu rozwijanego. Natomiast nowa funkcjonalność “Project Gantt” dostępna w tym samym menu rozwijanym pozwala wyświetlić listę projektów według ich daty startu i zakończenia wraz z grupowaniem przypisanych do projektu budżetów. Dodatkowo można wyświetlić oferty [DEALS] według planowanej daty co pozwala szybko sprawdzić jaki mają wpływ na obecny rozkład projektów.
Opis
Po najechaniu na tę opcję w nagłówku strony, użytkownicy zobaczą rozwijane menu, które oferuje dwie opcje: „Project Gantt” oraz „Resource Gantt”.
Kolejną istotną zmianą jest zachowanie panelu powiadomień – po otwarciu zadania z listy powiadomień, panel ten pozostaje widoczny, co znacznie ułatwia zarządzanie kolejnymi notyfikacjami bez potrzeby ponownego jego otwierania.
„Project Gantt” umożliwia szybkie sprawdzenie priorytetowych informacji dotyczących projektów przypisanych do naszego użytkownika. Użytkownicy mogą również kliknąć na interesujący ich projekt, aby zobaczyć różnorodne budżety przypisane do projektu.
Dodatkowo, nowy moduł „Global Gantt” oferuje możliwość zarządzania czasem trwania projektu bezpośrednio z poziomu wykresu Gantt. Użytkownicy mogą w łatwy sposób zmieniać daty rozpoczęcia i zakończenia projektu oraz poszczególnych zadań, co pozwala na szybką aktualizację harmonogramu w czasie rzeczywistym. W myśl zasady świadomego planowania, system nie zmienia daty rozpoczęcia i zakończenia projektu automatycznie. Użytkownik o odpowiednich uprawnieniach powinien to kontrolować i dostosowywać w oparciu zakresy dat Budżetów.
Zakres dat Budżetów jest wyznaczany w oparciu o daty rozpoczęcia [start date] i zakończenia [due date] zadania. Zadanie z najwcześniejszą datą startu wyznacza początek poniższego paska a najpóźniejsza data [due] wyznacza jego zakończenie.
Kliknięcie na numer budżetu pozwala otworzyć listę zadań przypisanych do danego budżetu.
Korzyści
Ułatwiona nawigacja:
Szybki dostęp do planu realizacji wszystkich projektów i łatwość w porównywaniu między sobą.
Szybki dostęp do budżetów
Dzięki możliwości wyświetlania budżetów przypisanych do projektu, użytkownicy mogą szybko ocenić poprawne rozplanowanie projektów,
Automatyczne przypomnienia o zadaniach:
Integracja przypomnień opartych o daty „Next Activity” w modułach Ofertach [ DEALS], Firmach [COMPANIES] i kontaktach [CONTACTS] pozwala użytkownikom lepiej zarządzać zadaniami i terminami. System sam przypomni o ważnych aktywnościach, co pomaga uniknąć opóźnień i zapominania o kluczowych zadaniach.
Zoptymalizowana estetyka i intuicyjność interfejsu:
Poprawki wizualne, takie jak lepsze proporcje przycisków, nowe tooltipy z datami oraz bardziej intuicyjne umiejscowienie opcji, sprawiają, że obsługa systemu staje się bardziej przyjazna i mniej czasochłonna. Użytkownicy mogą szybciej i łatwiej odnaleźć potrzebne funkcje
Większa efektywność pracy zespołów:
Ulepszenia w systemie powiadomień i przypomnień pozytywnie wpływają na współpracę zespołową. Każdy członek zespołu jest na bieżąco z ważnymi terminami i zadaniami, co minimalizuje ryzyko pominięcia kluczowych informacji i zwiększa efektywność realizacji projektów.