Nowe filtry na liście faktur

Flowgres wersja 2.9.2

ID # 1506

Zastosowanie

Rozszerzone opcje filtrowania wspierają użytkowników w precyzyjnym przeglądaniu i analizowaniu faktur według konkretnych kryteriów biznesowych. Umożliwia to lepszą kontrolę nad procesami sprzedażowymi, finansowymi oraz projektowymi.

Opis 

W widoku listy faktur dodano nowe filtry: handlowiec, produkt, dział, projekt oraz kierownik projektu. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko zawęzić zestawienie dokumentów do wybranych obszarów działalności. Nowe opcje usprawniają analizę danych finansowych oraz umożliwiają bardziej efektywne monitorowanie wyników poszczególnych zespołów i inicjatyw.

Korzyści

Lepsze śledzenie aktywności:

Filtr USER TO ACT umożliwia szybkie zidentyfikowanie zadań, w których uczestniczą konkretni członkowie zespołu, co ułatwia nadzór nad realizacją zadań.

Zwiększona przejrzystość pracy:

Dzięki filtrom EMPTY ITEMS i CLOSED ITEMS można łatwo odnaleźć zadania bez aktywnych itemów lub z zamkniętymi itemami, co wspiera efektywne zarządzanie zadaniami i priorytetyzację działań

Poprawa efektywności

Filtry pozwalają na szybkie wyszukiwanie zadań spełniających określone kryteria, co przyspiesza proces przeglądania i realizacji zadań.

 

 

Basic team

wypełnij formularz

    Small team

    wypełnij formularz

      Medium team

      wypełnij formularz

        Large team

        wypełnij formularz

          Rozpocznij okres próbny

          wypełnij formularz

            Nowe filtry na liście faktur
            Ta strona korzysta z plików cookie. Klikając „Zezwól na wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
            O Plikach cookies