FLOWGRES 2.9.4

Nowych funkcjonalności
0
Ulepszenia
0
Poprawki
0

Nowe funkcjonalności

Wyświetlanie klienta oraz podwykonawców w szczegółach zadania

ID #1504

Dodano informację o Kliencie oraz Podwykonawcach w widoku zadania. Kliknięcie na daną firmę otwiera okno ze szczegółami tego podmiotu. Umożliwia to szybszy dostęp do danych kontaktowych, bez konieczności opuszczania zadania.
Nowy etap oferty - status kolejnej rewizji

ID #1628

Wprowadzono nowy etap oferty, który umożliwia sprecyzowanie automatycznie nadawanego statusu przy tworzeniu drugiej i każdej kolejnej rewizji danej oferty.
Rozszerzenie tabeli kosztów o kluczowe kolumny księgowe

ID #1658

W widoku tabeli kosztów dodano cztery nowe kolumny: Numer dokumentu (Doc. No), Status, Data zaksięgowania (Accounting Date) oraz Data zapłaty (Payment Date). Nowe kolumny umożliwiają szybki wgląd w kluczowe informacje finansowe i status dokumentów bezpośrednio z poziomu tabeli. Zwiększa to efektywność pracy z danymi księgowymi i ułatwia monitorowanie przepływów pieniężnych.
Nowy widok - Alokacja Projektu

ID #1668

Graficzny widok Alokacja Projektu (Project Allocation) pozwala na efektywne zarządzanie czasem zespołu w kontekście planowanych projektów. Umożliwia rezerwowanie użytkowników na konkretne projekty w perspektywie tygodniowej oraz zapewnia natychmiastowy wgląd w aktualne obłożenie każdego członka zespołu. Dzięki temu można zapobiegać przestojom i przeciążeniu pracą, optymalizując przydział zadań.
Dodanie pola z datą ważności oferty

ID #1671

Nowe pole przechowuje datę końca ważności (Offer Validity) danej wersji oferty. Umożliwia to precyzyjne śledzenie terminów akceptacji ofert przez klientów i zapobiega pomyłkom związanym z wygasającymi dokumentami.
Cytowanie wpisów w zakładce Aktywność

ID #1696

Wprowadzono funkcję cytowania istniejących wpisów w zakładce Aktywność (Activity). Dotyczy to notatek, rozmów telefonicznych oraz wiadomości e-mail. Nowa opcja pozwala użytkownikom na wygodne powoływanie się na wcześniejsze ustalenia lub fragmenty komunikacji w nowych notatkach. To znacząco poprawia kontekst i spójność informacji w systemie, ułatwiając kontynuację pracy z klientem.
Auto-uzupełnianie pól w zadaniach oraz itemach

ID #1701

Nowy segment w Konfiguracji Projektu umożliwia zdefiniowanie domyślnych wartości dla wybranych pól. Dzięki temu, podczas tworzenia nowego zadania lub itema, te pola są automatycznie uzupełniane, co przyspiesza proces tworzenia zadań i zapewnia większą spójność danych.
Oznaczanie użytkowników za pomocą @ w historii aktywności w firmach i kontaktach

ID #1703

Wprowadzono możliwość wywoływania innych użytkowników systemu za pomocą symbolu @ w zakładce Aktywność (Activity) w widokach firm i kontaktów. Pozwala to na bezpośrednie skierowanie uwagi współpracownika na konkretny wpis. Zwiększa to szybkość reakcji i efektywność komunikacji wewnętrznej w ramach działań związanych z danym klientem.
Powiadomienia o opłaconej fakturze

ID #1704

Wprowadzono system powiadomień, które są wysyłane do Handlowca (Salesman) oraz Menadżerów Projektów przypisanych do danego zamówienia. Powiadomienie jest generowane w momencie, gdy faktura osiągnie status Opłacona (Paid). Dzięki temu kluczowi pracownicy otrzymują natychmiastową informację o zabezpieczeniu płatności, co pozwala na płynne przejście do kolejnego etapu realizacji projektu lub zamknięcia procesu sprzedażowego.
Masowe usuwanie powiadomień

ID #1705

Wprowadzono przycisk, który umożliwia użytkownikom szybkie usuwanie wszystkich powiadomień jednocześnie, zamiast kasowania ich pojedynczo. Ułatwia to utrzymanie porządku w centrum komunikacji.
Rozszerzenie filtrów w widoku linii czasu

ID #1711

Teraz użytkownicy mogą filtrować dane w widoku linii czasu (Work Timeline) według znacznie większej liczby kryteriów. Poprawia to precyzję analizy obciążenia, planowania zasobów i zarządzania zespołem, pozwalając na szybkie wyodrębnienie kluczowych informacji.

Ulepszenia

Dodatkowe filtry na widżecie "Przychody według sprzedawców"

ID #1620

Dodano zestaw nowych filtrów do widżetu "Przychody według sprzedawców” (Revenue by Salesman), pozwalające na bardziej szczegółową i elastyczną analizę danych sprzedażowych.

Szybkie dodawanie czasu pracy z poziomu linii czasu

ID #1690

Wprowadzono przycisk w widoku linii czasu (Work Timeline), który umożliwia bezpośrednie i szybkie dodawanie czasu pracy.

Link do projektu/zadania w formularzu dodawania czasu

ID #1692

Do formularza dodawania czasu pracy wprowadzono linki do powiązanego projektu lub zadania. Linki są widoczne tylko w przypadku, gdy użytkownik dodający czas ma uprawnienia dostępu do danego zadania lub projektu.

Przypisywanie kolorów do projektów

ID #1714

Wprowadzono automatyczne przydzielanie koloru z palety dla aktywnych projektów w celu wizualnej identyfikacji na diagramach i harmonogramach. Użytkownik może ręcznie zmienić kolor w konfiguracji projektu; kolory są zwalniane do puli po dezaktywacji projektu.

Poprawki

Wyszukiwanie po opisie kryterium w filtrach

ID #1702

Naprawiono problem, który powodował, że wyszukiwanie kryteriów po ich opisie nie było możliwe mimo tego, że opis był widoczny.

Korekta otwierania widoku zadania po dodaniu go z poziomu Gantta

ID #1706

Wprowadzono poprawkę, która zapewnia, że po utworzeniu zadania bezpośrednio z widoku Gantta, automatycznie otwiera się jego szczegółowy formularz. Wcześniej użytkownik musiał otwierać widok ręcznie.

 

Basic team

wypełnij formularz

    Small team

    wypełnij formularz

      Medium team

      wypełnij formularz

        Large team

        wypełnij formularz

          Rozpocznij okres próbny

          wypełnij formularz

            FLOWGRES 2.9.4
            Ta strona korzysta z plików cookie. Klikając „Zezwól na wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
            O Plikach cookies