HelpDesk –
system obsługi zgłoszeń

Flowgres upraszcza obsługę zgłoszeń i usprawnia współpracę zespołu w jednym systemie.
Reaguj szybciej, eliminuj chaos i miej cały proces pod kontrolą,
bez zbędnych maili i ręcznego pilnowania.

Kompleksowa obsługa zgłoszeń

Rejestruj, przypisuj i prowadź zgłoszenia przez zdefiniowane etapy – od przyjęcia po rozwiązanie. Masz pełną kontrolę nad statusem każdej sprawy i historią działań.

Obsługa zgłoszeń - widoki z systemu Flowgres
Kontekstowa komunikacja w obsłudze zgłoszeń - widok z systemu Flowgres

Kontekstowa komunikacja
i współpraca

Rozmawiaj bezpośrednio w zgłoszeniu, z zespołem i ze zgłaszającym. Komentarze, historia i przypisania pozwalają pracować wspólnie i bez chaosu.

Powiązanie z
projektami i zadaniami

Zgłoszenia łatwo przekształcisz w zadania projektowe.

Help Desk to część większego ekosystemu, wspiera on także działania operacyjne i rozwojowe.

Kanban w systemie Flowgres - prezentacja GIF
Priorytety, czas reakcji help desk Flowgres

Priorytety, czas reakcji

Klasyfikuj zgłoszenia na wejściu, przypisuj osoby odpowiedzialne, nadawaj priorytety.

Skróć czas obsługi i reaguj szybciej na najważniejsze sprawy.

Co zyskujesz? Mierzalna efektywność Flowgresa

  • Mniej zgłoszeń „znikających w systemie” – jasne statusy
    i przypisania gwarantują przejrzystość

  • Większe zadowolenie użytkowników – zgłoszenia obsługiwane szybciej, sprawniej i z jasną informacją zwrotną

  • Lepsza komunikacja w zespole i z użytkownikiem – wszystko dzieje się w kontekście zgłoszenia

  • Więcej spraw zamkniętych przy pierwszym kontakcie – dzięki lepszej komunikacji i pełnej historii zgłoszeń

Jak wygląda obsługa klienta
z systemem Flowgres?

Obsługa klienta - infografika help desk Flowgres

Flowgres dostosowuje się do Ciebie

Flowgres dostosowuje się do Ciebie:

  • własne typy zgłoszeń, statusy i etapy obsługi,

  • personalizowane widoki, pola i raporty – to Ty decydujesz, co śledzisz,

  • możliwość integracji zgłoszeń z projektami i działaniami zespołów.

Sprawdź, jak Flowgres może wesprzeć Twoją obsługę klienta:

Efektywna komunikacja zespołowa

“Help desk system obsługi zgłoszeń” w Flowgres to nie tylko miejsce do zgłaszania problemów. To również platforma, która umożliwia transparentną i efektywną komunikację w zespole projektowym. Współpraca i wymiana informacji są teraz jeszcze bardziej intuicyjne.

Rozbudowane narzędzia współpracy

Zespół projektowy może korzystać z rozbudowanych narzędzi, które wspierają wspólną pracę nad rozwiązywaniem zgłoszeń. Komentarze, śledzenie historii zgłoszenia oraz możliwość przypisywania zadań zwiększają efektywność pracy grupowej.

Szybkie rozwiązywanie problemów

Dzięki usprawnionym mechanizmom reakcji na zgłoszenia, zespół może szybko analizować, kategoryzować i rozwiązywać zgłoszenia. To skutkuje nie tylko zwiększeniem satysfakcji użytkowników, ale także skróceniem czasu rozwiązania problemów.

Personalizacja obsługi zgłoszeń

Flowgres pozwala dostosować obsługę zgłoszeń do specyficznych potrzeb projektu. Parametryzacja systemu umożliwia dostosowanie procesów obsługi do indywidualnych preferencji zespołu.

“Help desk” w ramach Flowgres to nie tylko narzędzie do zarządzania problemami. To nowa jakość w komunikacji zespołowej, wspierająca płynny przebieg projektów i zwiększająca elastyczność w obszarze reagowania na wyzwania. Flowgres, z nowym narzędziem, staje się kompleksowym środowiskiem do efektywnego zarządzania projektami, zapewniając zespołom odpowiednie wsparcie w codziennych zadaniach i procesach komunikacyjnych.