Tablica własnych zadań „MyBoard” [Board of your own tasks „MyBoard”]

< All Topics

Tablica “MyBoard” - zarządzanie własnymi zadaniami

My Board – Tablica Kanban to narzędzie służące użytkownikowi do zarządzania projektami, pomagające  monitorować postęp realizacji zadań. Jest to intuicyjna metoda, która pozwala na szybkie zrozumienie zakresu prac oraz szybki dostęp do wszystkich atrybutów. Zadania są reprezentowane jako karty rozmieszczone w kolumnach statusów zadań. Każda karta zawiera kluczowe informacje o zadaniu, takie jak numer, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz identyfikator projektu.

Każda kolumna reprezentuje konkretną aktywność związaną ze statusem zadania, które łącznie tworzą kompletny „przepływ pracy”. Za pomocą Filtr kolumn Tablicy Kanban [Kanban Columns Filter] – „Columns”  odpowiadających poszczególnym aktywnościom/etapom przepływu pracy, takim jak np.: „New”, „At Work”, „Pending”, „Hold”, „To Check”, „Finished”, można dostosować wygląd tablicy do swoich indywidualnych potrzeb (włączyć lub wyłączyć widoczność kolumny). 

Aby przejść do tablicy kanban “My Board”, wystarczy kliknąć przycisk na głównym, górnym pasku programu lub dodać do adresu URL „… /tasks/kanban-board”. 

Główne korzyści używania widoku kanban

  • Szybki dostęp do wszystkich przydzielonych mi zadań,
  • Przejrzysty interface pozwalający śledzić przepływ pracy,
  • Sprawna obsługa statusów własnych zadań,     
Categories

Basic team

wypełnij formularz

    Small team

    wypełnij formularz

      Medium team

      wypełnij formularz

        Large team

        wypełnij formularz

          Darmowy okres próbny

          wypełnij formularz

            Plan Indywidualny

            wypełnij formularz