Realizacja Spraw i Komunikacja w zadaniach

< Wszystkie tematy
“Sprawy” [Items] to szybkie i intuicyjne narzędzie, które ułatwia komunikację i organizację zadań w zespole w celu sprawnego podejmowania decyzji. Utwórz “Sprawę” w szczegółach zadania, rozpocznij konwersację z wybranym członkiem zespołu własnego lub/i zespołu klienta. Dzięki temu narzędziu można omawiać treści dotyczące zadania, podejmować decyzje i mieć szybki dostęp do historii zadania.  “Sprawy” [ITEMS] posiadają dwa statusy: Otwarta/Zamknięta. Wiecej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

“Sprawy” można filtrować w aplikacji w wielu miejscach. Wszystkie metody filtrowania oparte są na podobnym mechanizmie. Możemy filtrować jeden ze statusów Otwarte/Zamknięte lyb wszystkie.

  • Wszystkie sprawy

  • Sprawy otwarte

  • Sparwyt zamknięte

Jedna Sprawa może składać się z wielu komentarzy, z których wyróżniamy dwa rodzaje: 

  • “Sprawy wewnętrzne” [Internal] – jest to prywatny komentarz widoczny jedynie dla użytkowników posiadających uprawnienia projektowe do widoczności komentarzy wewnętrznych, 
  • “Sprawy Publiczne” [Public] – są to komentarze publiczne, dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia projektowe do widoczności komentarzy publicznych,

 

Podczas tworzenia nowego Itema ważne jest, aby pamiętać o wyborze opcji „Internal item”, jeśli konwersacja ma pozostać prywatna. W przeciwnym razie, wszyscy użytkownicy z dostępem do aplikacji będą mieli dostęp do tego Itemu. Aplikacja pozwala ustawić domyślną wartość komentarza jako wewnętrzny [internal], co ma zapobiec niechcianej publikacji publicznej.  

Każdy komentarz wewnętrzny można upublicznić z opcją edycji przed publikacją, jednym kliknięciem wybierając opcję:

Taki komentarz można upublicznić w imieniu własnym, lub w imieniu autora komentarza.

UWAGA:

Powyższe rozwiązania pozwalają organizować realizację zadań tworząc w ich ramach wiele spraw a w każdej sprawie wymieniać nieograniczoną ilość komentarzy. A dzięki komentarzom wewnętrznym i publicznym, nasz klient może w tym również uczestniczyć mając jedynie dostęp do komentarzy publicznych.

Aby utworzyć nową sprawę [ITEM] wystarczy:


Otworzyć szczegóły zadania: Kliknąć na przycisk otwórz zadanie [open task], w tasku do którego chcesz dodać nową sprawę, aby otworzyć jego szczegóły

Przejść do zakładki Sparwy [Items]: W szczegółach zadania znajdź i wybierz z listy zakładkę Sprawy [Items]

Dodaj nową sprawę:  Kliknij na ikonę “+” i wypełnij dane według twojego zapotrzebowania.

  • wpisz tytuł sprawy [TITLE],
  • wybierz osobę odpowiedzialną za odpowiedz/odpowiedzialną za sprawę [RESPONSIBILITY] – możesz wybrać również siebie, wtedy będzie to rodzaj sprawy “to do” lub jako komentarz informacyjny,
  • w polu tekstowym dodaj swój komentarz wprowadzając tekst i wklejając obrazki,
  • możesz również dodać plik do komentarza,

Korzystanie z funkcji „Items” przynosi trzy główne korzyści:

  1. Porządkuje komunikację: Dzięki sprawom możemy prowadzić komunikację jednowątkową, która znacznie sprawniej prowadzi do ostatecznych decyzji, wymaganych do zakończenia zadania,
  2. Personalizacja przepływu pracy: Wyznaczanie konkretnych użytkowników odpowiedzialnych za udzielenie odpowiedzi lub podjęcie decyzji skraca znacznie ścieżkę realizacji zadania.

Transparentna komunikacja: Po pierwsze, komunikacja z klientem może szybciej dotrzeć do właściwego członka zespołu, po drugie szybki dostęp do historii komunikacji w sprawach poprawia wzajemność zastępowalność członków zespołu, po trzecie sprawne zamykanie załatwionych spraw ułatwia organizację dużych, wielowątkowych projektów.

Categories

Basic team

wypełnij formularz

    Small team

    wypełnij formularz

      Medium team

      wypełnij formularz

        Large team

        wypełnij formularz

          Darmowy okres próbny

          wypełnij formularz

            Plan Indywidualny

            wypełnij formularz